Tisdag

Hej på er! =)

Jag kom just hem från tandläkaren. Issh,, det tog typ 3 minuter. Haha så det va ju skönt. Det ända jag ska göra är att dra ut min tand, själv, inte dom. Ska vicka som fan nu så den åker ut! Hahah. Efter tandläkaren åkte jag milla och pappa till MAX och hämta mat, och det blev lite förvirring och han hitta inte sina chilichees så kollar hjan ner i kassen, så vräcker pappa ur sej, haha det kunde blitt kinabånge.. Ehh, jag och milla satt och as garva i bilen i typ 5 min... xD och då försöker pappa försvara sig själv, men man säger ju såå.. Har ni aldrig hört det?
Ehh, no och sen helt utan någon förvarning på väg hem när vi pratar om något, visst vi kanske inte hade så normalt samtalsämne innan men ändå, då vräker han ur sej ännu en knasig sak, Snorre Sturlasson. Vi börjar garva igen och då säger han att vi haft en kung som hette så. Han kan allt han min far, väldigt bra saker.. HA-HA!!  
Idag hade vi matte dag i skolan, det va ju ganska nais eftersom vi inte gjorde något, klippte lite fyrkanter och trianglar i papper och klistra på på kartong, och sen löste jag och matilda en jätte enkel kluring. På mentors tiden åkte vi på svarta sopsäckar i Tallunden. Det va några ungar som sprang runt och kramade mej och matilda, aldrig sett dom tidigare... :S
Weey, bra dag (Y)
Vet inte vad som händer ikväll, chilla, ska nog ta och sova lite nu, så jäkla trött.
Puss, SEYAA! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0