Jag hatar snö.

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan. Tråkigt som vanlig. Klippte ut 4 bitar till min klänning. Såg på film och hade party matte. Det är väl det som har hänt. Jo käkat en hel del godis. Kola, som vi säljer. Hahah. Sen gick jag och matilda hem till henne och sålde en burk till hennes bruur för 70kr. xD hahah, vi drog till rimi och tog ut pengar till boysen som va där, dom skulle köpa tröjor till fotbollen på måndag. Fast jag ska inte va med men vill ju ha en iaf (Y) Elit 97.
Vi gick hem till matilda sen och typ sov xD nej men vi låg i soffan och käka chokladbollar.. :P hahah. fyfan va tjock jag är -.-
Nej nu ska jag gå och se lite TV. Puss!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0