20 februari 2010

Hola amigos. 2 dagar tills turnén börjar! Weii, och knappt en vecka kvar tills jag ska gå, eller 12 dagar. Ingenting. Om man har stått ut och längtat i 117 dagar redan är ju 12 dagar ingenting! :D Tjohoo vad jag längtar!
Idag har jag varit ute i stallet ganska länge, så är helt d-ö-d fortfarande.. Snöstorm, mysigt det..
Jag som trodde snön skulle va borta till konsterten men tro det eller ej men det kommer va kvar.. Det kan jag lova er! Ush..
Hehe, ska bara ta det lugnt i kväll och se på TV. Gå och lägga mej tidigt. Sorry för jätte kass uppdatering men har inte så mycket att skriva om för tillfället! Jag och matilda åker nog upp på fredag morgon till sthlm ist för lördag så vi har lite mer tid på oss att shoppa AAALLLLLLT vi kommer behöva. (Y) Nej nu ska jag nog gå ut och slappa lite i soffan.. SEYAA


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag ska också åka upp till stockholm, men på lördag morgon :)

2010-02-21 @ 19:08:14
URL: http://ssannejakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0