18 februari 2010

Hejsan!

BAAARAAAA 2 VECKOR TILL TH IDAG DÅÅÅ!!!!!!!!!! :DDD
....Va vid doktorn i morse. Det gick väl bra, han klämde lite på min rygg och sa att inget va brutet, haha då dkulle jag ha varit förlamad vid det här laget.. DAH! Men aja, han sa att jag inte skulle idrotta, käka ipren och gå mycket så skulle det bli bra på några veckor.. Och jag hoppas verkligen att några veckor är typ 1, annars skjuter jag mej själv. Kanske.. Förhoppningsvis inte.. Heh. Men iaf ska va vid naprapaten i morgon klockan halv 8(!!!!) Shit.. men men ska man bli bra får man väl lida lite.. tänkte sova till typ kvart över 7 och sen åka och till naprapat skiten och sen hem och göra mej klar, får se om det blir skola. haha orkar kanske inte, bara typ 3 timmar.. Fett ovärt.. Men men får se i morgon.. Hade test nationella idag i matte.. Gick väl sådär.. Fett ont i huvudet, kunde inte koncentrera mej.. Jävla skit. Nej nu ska jag ut i stallet och mocka och rida lite. Men dock bara lugnt. Aja. Vi hörs sen!

Btw, köpte en frida så här på namnsdagen och allt och gissa vilka man fick megaposter på? (A) Kolla riktigt noga så ser du.. Haha (a)(y)


Weeeiii (Y)

SEYA guys in The Globe om 2 veckor!!! Gaaah vad jag längtar! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0