Två sprutor på 1 dag !

Hejhej!

Har inte hunnit skriva förens nu, så sitter och lyssnar på musik och funderar över livet, hehe, har varit i skolan i dag, helt okej, soft dag såg bara på film 'Vi hade tur med vädret Igen' tror jag den hette :P sen hade vi språk, men jag & Daniel var med på spanskan och åt klubbor och ritade julkort! Vid 3 åkte jag till sjukhuset för läkarbesök med anna och efter så tog jag två sprutor :'O en i varje arm! Ajj! Har fått lite feber(igen...). Vi jobbade i caffis på kvällen också, men det gick inte så  bra, iaf inte i början för johan nilsson har INGENKOLL! Haha, men allting ordades tillslut.. :P Nu ska bara fixa iordning mej och sen gå och sova så jag blir friskt, lär ju aldrig bli det, hade snöbollskrig med killarna, matilda & sanne på väg till ÖB, haha, fan alla mot mej..! Taskigt! :P Men ska göra mej klar för sängen och gå och lägga mej! Godnatt !
P U S S A R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0