Ny blogg !

Hallå där ! :)

Har tänkt att skriva här nu ist för på min gamla blogg (hilfmirfliegen.webblogg.se). Jag har tröttnat på den så börjar om på nytt här! :) Ikväll ska milla hjälpa mej med header så kommer ny snart i stället för den här tråkiga jag har nu! Haha, sitter just nu och försöker komma på en svenska saga som ska passa för 1 or !? -.- Riktigt tråkigt när man har så kass fantasi som jag har, jaja, sitter och dunkar Tokio Hotel på högsta volym. Är förövrigt inte så pigg, har feber och är grymt förkyld. USCH! Har varit hemma från skolan i dag och försökt pigga på mej, har väl gått sådär, är fortfarande helt slut! Sitter och kollar lite fina armband på cocoo.se har hittar flera stycken jag vill ha! :) Ska försöka skriva lite saga inte bara sitta och sukta efter saker, haha ! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0